linneasmiile

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Linneá - 2 juli 2013 22:02

Hejsan! Nu ska jag säga att jag har haft världens bästa dag med Amanda, vi pratade en hel del, var i city, apaschino, bio aria, sia kiosken och en massa mer asså serioöst hade världs bäst och får apsolut inte glömma att jag hade 1000miljader skratt attacker!!    Var ju till rasmusbacken och hade där också helt chill, kollade på djuren, testade det som dom gjord förr i tiden och sedan var också Wilma där!    ja och efteråt var jag hoss Andi från 15.30-21.30    Nåja nu ska jag iaf börja ta natten och satsa på en ny rolig dag imorgon med vänner eftersom det är det bästa man kan ha och speciellt bästis or bästisar!  


En låt ännu idag som jag tycker väldigt mycket om och passar ganska bra till detta inlägg   

Av Linneá - 2 juli 2013 11:42

Detta är min favvolåt just nu.

Ska fara iväg med Amanda nu till rasmusbacken på en tidsresa!   

Av Linneá - 2 juli 2013 08:13

Var till stan igår med Stasdi och shoppade   , riktigt kul hade vi faktiskt. Hittade en massa på rea som jag köpte så nu ska ni åf se vad det var. När jag kom hem blev det bara att äta fort och sticka till fotismatchen som gick helt ok bra men bara att jag fick en boll hårt hårt som tog riktigt sjukt så fick gå av planen en stund....    och sedan då jag kom hem så for jag ut på en cykeltur och skrapade upp benet så hade en riktigt bad hair day igår    Men idag ska jag kanske till Amanda men först blir det friidrott!   


 

Köpte denna tröjan på Vero Moda på rea för 5€, billigt!


 

KappAhl för 14.95€


 

Där uppe hade den en fin spets!


 

Tröja från Cubus och på rea för 14.95€


 

Denna bekinin köpte jag på Cubus för 5,90€ för en del.


Det var det jag köpte, inte så mycket men någonting iallafall   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Linneá, gillar att simma, vara med kompisar, fotografera och en massa mer, så hoppas ni gillar min blogg om min vardag och vad jag har lust att skriva om!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards