linneasmiile

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Linneá - 5 juli 2013 11:39

Har städat i klädskrubben idag för hittade typ inte alls några kläder så det var dags, tog också bort sådanna kläder jag aldrig använder men det var inte mycket så idag har jag nu lite kläder som jag inte haft på himla länge och shortsarna så är typ hur gamla som helst och dem kom jag på att jag fixat själv av ett par byxor som blev fö små, tur jag inte blivit tjockare så jag kan använda dem hihi    Nåmen iallafall så kommer det lite bilder nu så håll utkik. Lagade också naglarna till imorron, tagga^^


Före:

  


Efter:

 


 

Tröja: Ingen aning!

Byxor: Seppälä


 

Makeup: Mascara


 


Av Linneá - 5 juli 2013 07:33

Igår har jag varit på sean banan till Norrvalla, gud så kul att någon känd vill komma till Vörå!    Det var också Arne Alligator men det var inte så superbra så tog väldigt många bilder då men kommer inte alla. Det var riktigt bra faktiskt, fick hans autograf och bilder på Sean Banan   Han var rolig hela tiden och det var tusentals personer där så lite svårt att få en bild + att jag stod framför ett järnstaket men men det gick, idag ska jag fara med mamma och Lotta på loppis till Hällnäs, städa mitt rum och sedan ska jag vel kanske bara chilla hemma eller fara till någon ikväll, kankse det blir Melinda....    Men nu kommer bilder.


                         

Var där med Emilia, hon kom då Sean började sjunga så före det var jag med några som heter Wilma och Alexandra!   


 

Haha det var så kul så jag måsta bara ta en tatuering av arne haahha   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Linneá, gillar att simma, vara med kompisar, fotografera och en massa mer, så hoppas ni gillar min blogg om min vardag och vad jag har lust att skriva om!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards